TÜVASAŞ 40 Lise - Önlisans Düzeyi Personel Alımında Detaylar Belli Oldu

TÜVASAŞ 40 Lise - Önlisans Düzeyi Personel Alımında Detaylar Belli Oldu
TÜVASAŞ 40 Lise - Önlisans Düzeyi Personel Alımında Detaylar Belli Oldu ADMİN

Son Başvuru Tarihi: 26 Temmuz 2017

Türkiye Vagon Sanaii A.Ş. nin daha önce haberini verdiğimiz ilanı için şartlar belli oldu. İlana her lise ve önlisans mezunu başvurammayacak maalesef. İlana başvurmak için aşağıdaki lise ve önlisans bölümlerinden birinden mezun ve KPSS 2016 'dan en az 60 puan almak gerekiyor

Alım yapılacak 40 personel için bölüm şartları aşağıdaki gibidir.

ORTAÖĞRETİM 

  • Raylı Sistemler Makine
  • Elektrik
  • Elektirik - Elektronik
  • Endüstriyel Elektrik
  • Elektrik Tesisatları ve Pano Montürlüğü
  • Elektrik -  Elektronik Teknolojisi
  • Endüstriyel Bakım Onarım
  • Elektrik Motorlu Araçlar Teknlolojisi
  • Motor
  • Motorculuk
  • Araç Yapımı ve Tamiri
  • Kaynakçılık
  • Metal Doğrama
  • Çelik Konstrüksiyon
  • Metal İşleri
  • Metal Teknolojileri
  • Otomotiv Teknolojisi
  • İş Makineleri
  • İş Makineleri Bakım ve Onarım
  • Tesviye
  • Tesviyeceilik
  • Tornacılık
  • Frezicilik
  • Bilgisayar Nümerik Kontrol
  • Nümerik Kontrollü Makineler
  • Bilgisayarlı Makine İmalatı
  • Makine Bakım Onarım

ÖNLİSANS

  • İklimlendirme - Soğutma
  • Soğutma Tesisatçılığı
  • Soğutma Tesisatı
  • Soğutma ve Havalandırma
  • İklimlendirme Teknolojisi
  • İklimlendirme ve Soğutma Teknolojisi
  • Otomotiv Tasarım ve İmalat
  • Otomotiv Satış Sonrası Hizmet
  • Motor
  • Otomotiv
  • Otomotiv Endüstrisi
  • Oto Motor Teknolojileri
  • Oto Elektrik-Elektronik
  • Otomotiv Tamir Bakım ve Otomotiv Teknolojisi
  • Elektrik
  • Elektirik - Elektronik
  • Endüstriyel Eloktronik
  • Elektrik Eloktronik Teknikerliği

Alım Yapılacak Pozisyon, İŞKUR İlan Numarası ve Kişi Sayısı

00003903272  Makine Teknolojisi Teknisyeni:  3 Kişi

00003903275 Motor Test Teknisyeni:  12 Kişi

00003903278 Kaynakçı (Oksijen ve Elektrik): 9 Kişi

00003903280 Elektrik Teknisyeni: 2 Kişi

00003903282 Elektrik Teknikeri: 6 Kişi

00003903283 İklimlendirme ve Soğutma Teknolojisi Teknikeri: 2 Kişi

00003903284 Motor Test Operatörü: 3 Kişi

00003903249 Raylı Sistemler Makine Teknisyeni: 3 Kişi

İlandaki bölümlerden birinden mezun olan ve en az 60 KPSS puanına sahip adaylar İŞKUR'dan ya da sitesinden sadece bir ilana başvurabilir.

Çalışma Adresi Bilgisi
Çalışma Adresi : MİLLİ EGEMENLİK CD. MİTHATPAŞA 123/1
54100 ADAPAZARI
SAKARYA / TÜRKİYE
İrtibat Bilgileri :
İsim :  
Ünvan :  
Telefon : 0 264 275 16 60
Soru ve Yorumlarınız
Kalan karakter sayısı : 500
oktay     2017-09-12 Alımlar arasında bolumumde var vay arkadaş ya az bir alım oluyor onları da kaciriyoruz resmen boş Umut la bitiyor ömrümüz.
Faruk     2017-09-08 Abi nerde başvuracaz
oktay     2017-08-11 Bunun süresi dolmuş sanırım çok kısıtlı olan alımları da ki kavuruyoruz maalesef internet olmayınca
ADMİN     2017-08-08 @Hasan03 -Açıklama tarihi yok. Ama kısa zaman içinde açıklanır.
Hasan03     2017-08-08 Alim puanlarida belli olacak mı birde ne zaman açıklayacak lar.
Eren06     2017-07-26 Yorumlardan pek birşey anlamadım.ben önlisans elektronik teknolojisi mezunuyum.elektrik olarak başvursam kabul olunabilirmi
Mustafa.e     2017-07-26 Makina. Teknolojisi ne basvurmustum. 82.6 puanim var
Mustafa     2017-07-25 Kaynakçı alımı için liseden çelik Konstrüksiyon bölümü mezunu şartı koyulmuş.ben çelik Konstrüksiyon kursu aldım.sertifikam var.başvurabilirmiyim sizce admin.
ADMİN     2017-07-25 @Sancaktar1453 -Denklik alabiliyorsan mesleğini kabul edilen bölüme göre girip başvur.
Sancaktar1453     2017-07-25 86 puan aldim yazik gunah olmasin inan basvuramiyorum elektronik teknikeriyim cok sacma ya
Sancaktar1453     2017-07-25 Onlisans kisminda elektrik-elektronik teknikeri yaziyor çok saçma degilmi?elektronik teknikerinin basvuramamasi. Ayriyetten denklik belgesiyle bu problem ortadan kalkabilirmi?
ADMİN     2017-07-25 @Yasin -TÜVASAŞ 'ın resmi sitesinde duyurularda açıklanır.
Yasin     2017-07-24 Sayın admin başvurusu kabul edilen adayların listesi nereden öğrenilir selamlar
ADMİN     2017-07-22 @Ekrem -Bu tür bilgileri kurumu arayarak öğrenmeye çalışın Öğrenebilirseniz bize de bilgi vermeniz güzel olur :) Tel: 0.264.275 16 60
ADMİN     2017-07-22 @Selçuk -Bölümünüzden alım var mı baktınız mı?
Ekrem     2017-07-22 Sayın admin elektrik teknikerligi maaslari ne durumdadir tüvasaşta yani atanirsak ne kadar ucret bi bilginiz varmi
Selçuk     2017-07-21 Hocam Ender elektronik alımı ne zaman yapılacak sistemde baş vuru yapılamıyor
ADMİN     2017-07-20 @İbrahim -Başvuru yaparken aldığınız hata nedir Hocam?
ibrahim     2017-07-20 Metal işleri diplomam var neden başvuru yapamıyorum
ibrahim     2017-07-20 Başvuru yapabilen varmı
ibrahim     2017-07-20 Metal işleri diplomam var neden başvuru yapamıyorum
ADMİN     2017-07-20 @Ahmet -Bekliyoruz ;)
Ahmet     2017-07-20 Admin bakan acikladi yakinda TCDD alimi yazcaksin hazir ol
ADMİN     2017-07-18 @Et ve sut kurumu --Bilgilendirme için teşekkür ederiz.
ADMİN     2017-07-18 @Osman - Bilgilendirme için teşekkür ederiz.
ADMİN     2017-07-18 @Sancaktar1453 - Sırası ile Özgeçmiş - Kişisel Bilgiler - İş Arama Statüsü 'ne girip AKTİF edip tekrar deneyiniz.
Sancaktar1453     2017-07-18 Profil statüsü aktif olmayanlar basvuruda bulunamaz ibaresi nedir?bilen varsa aydinlatabilirlermi?.birde basvur butonu yok bende cikmiyo.anlamadim
Kit çalışanı işçi     2017-07-18 Bu kurumlarda maaslar dolgun... ya Allaha güvenip sığınıp gireceksin mülakata ya da sağlam bi torpille gireceksin.sonucta sözlü mülakat dedikleri bi olay var yani. Mesleğine meslek bilgine ve tecrübene güveniyorsan kendinden eminsen seni eleyemezler korkma. Allah cc herkese hayırlı bol helal rızık kapısı nasip etsin.
Et ve sut kurumu     2017-07-18 Sonradan baktim ki mke den tcdd den pek bi farki yok.isci yerine memur olmak su anda daha avantajli duruma geldi.puaniniz yuksek ise memur tekniker olun 4250maas alin.hem rutben var hem de izinler ve diger lojman falan haklardan faydalanjrsiniz.ha isiniz yoksa ve yasiniz da kucukse hic durmayin basvurun.tecrubeli eleman yada isi bilen gencleri secerler.nihai listeye girdikten sonra puaniniz onemini kaybeder
Et ve sut kurumu     2017-07-18 Et ve sut kurumunda kadrolu isciyim ankarada.iklimlendirme sogutma mezunuyum.bugun aradim maasi sordum tuvasas a isciler icin 2700 tl dedi. Ikramiyeler haric.cok kurumsal bi yer oldugunu dusunmuyorum.bunlar ikramiyeyle ek gelirlerle aylik maaslari iscinin 3500 civari zaten son zamla benimki de 3500 3700 arasinda.tek sikinti vardiyali calisiyoruz.haftada bi gun izin.coook acil bi durumun yoksa izin alamazsin.gece vardiyalarinda hic izin yok.bizim kurum kitler arasinda maasi dusuk diye biliyordum.
Osman     2017-07-18 Elektronik Teknolojisi mezunu arkadaşların bilgisine; TÜVASAŞ irtibat numarası ve Ösym ile görüştüm nitelik kodumuz diğer elektronik bölümlerle aynı olmasına rağmen bölümün adı listede geçmediği için başvuramıyormuşuz.
Osman     2017-07-18 Haklısın mert, farketmemeli ama işkur meslek bilgileri listesinde elektronikle ilgili ne seçersem seçeyim başvuruyu kabul etmeyip sistem meslek bilgisi eşleştirilemedi uyarısı veriyor
Mert     2017-07-17 Osman fark etmez. Elektronik teknolojiside girebilir. Elektronik teknikerliğiyle aynı
Osman     2017-07-17 Önlisans listesinde 3293 nitelik koduna bağlı elektrik- elektronik, endüstriyel elektronik, elektronik teknikerliği var ama elektronik teknolojisi yok saçmalık resmen
Tuğrul     2017-07-17 Maaş hakkında bilgi varmı acaba
Fatih     2017-07-17 Is makineleri olarak hangi makina
Sancaktar1453     2017-07-17 Eyvallah admin Allah razi olsun kardesim.
ADMİN     2017-07-17 @Yusuf -Bir yerlerde yanlışlık yapıyor olmalısınız. Resim ile gösteriyorum: http://prntscr.com/fwulp6
Yusuf     2017-07-17 Admin degini yaptım Aradığınız kriterlere uygun kayıt bulunamadı diyor
ADMİN     2017-07-17 @ibrahim -Maalesef olmuyor Hocam.
ibrahim     2017-07-17 Endüstriyel Kalıpçılık oluyomu acaba önlisan
ADMİN     2017-07-17 @Sancaktar1453 -Benzeri olay TÜLOMSAŞ ilanında da olmuş kabul etmemişlerdi. Emin olmak için yukarıda ilanda yazan iletişim numarasını mesai saatlerinde arayarak öğrenmeye çalışsanız iyi olur.
Sancaktar1453     2017-07-17 Elektronik teknolojisi önlisans mezunuyum bu sartlar uyuyormu peki bana?elektrik elektronik teknikeri yazilmis aciklamaya.
ADMİN     2017-07-17 @ismail -Aşağıdaki şekil anlattığımda çıkan. sıradaki elektrik teknisyeni ilanına başvurmalısınız. İŞKUR ilan nosu: 00003903280
ADMİN     2017-07-17 @Yusuf - https://esube.iskur.gov.tr/Istihdam/AcikIsIlanAra.aspx Bu adrese girip hiç bir yere dokunmadan sadece İŞYERİ ÜNVANI YAZAN KISMIN KARŞISINA TÜVASAŞ yaz ve ARA yazan yeri tıkla.
Yusuf     2017-07-17 Iskurun sitesinde bisey yazmiyor admin neresinden basvurcaz
ismail     2017-07-17 Admin ben orta öğretimden kpssye girdim bolumum elektrik ama elektrik teknikeriyim hanisine basvuri yapabilirim
ADMİN     2017-07-17 @mustafa -İlanda en altta yazıyor Hocam :D İŞKUR'un sitesinden başvurabilirsiniz.
mustafa     2017-07-17 Nasıl başvuru yapıyoruz admin